İyi akşamlar kızlar kızım 2 yaşında oncelıkle genıtal nolgesınde sivilce tarzı bırseyler vardı geçer dedım 3 ay oyleydı ama gecmedı bırden büyüdüler siğil olmuşlar çocuk doktoru baktı siğil gibi dedı cildiye götür dedı aylardır bakıyoruz randevu yok bıde şimdi de çoğalıyor gıbı çok küçük küçük dıger taraflarda sıvılce gıbı war ama gözükmüyorlar dokununca falan yakından bakınca görünüyor şimdi bu durumu yaşayan bılen varsa yardımcı olabılır mı ? Yarın özel hastaneye cildiyeye götüreceğim