30 aylık bugün başladım
Kaçırmalarda oldu tuvalete de yaptı normal gectı süreç sadece günümün çoğu tuvalet kapısında geçti diyebilirim mikrop kapmasın diye kaç kez sildim
Gün suan bitti diyebilirim yeni uyuyacak çiş yaptı gece den tereddüdeyim kaldırmalımıyım yoksa yatsın mı sabaha kadar altına alem çarşaf onun üstüne de alt açma örtüsü serdim