Parsveannesi yaşınız gencse ve çalışma yılınız azsa maalesef hep servislere atiliyoruz , yeni geldiğin hastanede de tecrübesiz eleman gözüyle bakılıyor o yüzden birazcık dişli olmanız lazım ,ben pasif biriydim eskiden yapılan bu yaptırımlar ,onlar yüzünden kemoterapi alınan bir serviste gebeyken çalışmam , ikinci gebeligimde radyasyon alırken gebe kalmak istediğimi söylediğim halde o birimden almamaları ,bir düşüğüm olmasına rağmen son gebeligimde beni ısrarla kvcye vermeye çalışmaları en son patlak verdim söyledim beni ve başkalarını zora sokacak eleman eksiği olan bir yere verirseniz siz zorlanirsiniz çünkü benim gebeligim zaten sorunlu geçecek biliyorum rapor almam gerekecek bir yerde bunu açık açık bashemsireye beyan ettikten sonra anca beni kan almaya verdiler bu arada ben de çalıştığım yere eş durumuyla geldim , o yüzden direkt bashemsireye konuşun bence supervizorlarin bir şey ilettigine çok da inanmıyorum