Merve1531 benim stres yönetimim iyiydi çocuğum olana kadar bekarkende ilaç kullanmıştım 2. Çocuğa kadar iyi gittim ilkinde ilaç kullanamadım zaten emzirme yeni gebelik derken bi 3,5 sene kullanmadım geçen sene mayısta memeden kestim ve hemen ilaca başladım ara ara kullandım taa ki 3 ay öncesine kadar inanılmaz bir atak geçirdim 2 çocuk sorumluluklar kaygılarım her şey üzerime yıkıldı panik atak geçirip duruyordum çocuğumu salıncakta sallamak bile zulümdü benim için baktım büyük kızımıda aynı şekilde etkilemeye başladı farklı yönlerden kreşe gidiyor kaygılanıyor bir şey olacak düşüncesiyle arkadaşlarıyla oyun bile kuramıyordu 4,5 yaşında bunu görünce sabaha kadar ağladım koşa koşa psikiyatriste gittim ve düzenli ilaca başladım 1 sene rapor çıkardım anksiyete bozukluğum var benim ben ilaçsız beynimi susturamadım malesef