Hope77 Kızlar 1 hafta önce 2.sezaryen doğum yaptım ilkinde 42 gün felan sürmüştü kanamam geçen salı doğum oldu bugün tam 1.hafta bugün gelmedi kanamam hiç yarın doktor kontrolüm var endişeliyim neden kesildiki acaba
huneyraaa34 Hope77 bende 21gun önce sezeryan oldum ara ara kesildi sonra geldi merak etme bende 1-2gun bekle ,endisen var ise git ama doktoruna .bende kesik kesik geliyor .. ılık bir duş al hemen geliyor
Hope77 huneyraaa34 kesilmesi normalmi ki yarın kontrolüm var zaten gidicem de bi korktum yani gelmeyince hiç bugün çünkü ilk doğumumda 40’gün hiç kesilmeden devam etmişti