Hanımlar çok sık grip oluyorum ve uzun sürüyor mesela şimdi yaklaşık 2 haftadır gribim burnum bi tıkalı bi akıyor nefes almakta zorlanıyorum boğaz ağrısısı ile başlıyor açıkçası gerçekten zor geçiyor
Kan tahlili verdim 18 Temmuz da Demir düşük
Acaba grip alışı olsam mı diye düşündüm var mı olup memnun kalan???