ifea28 Bebeğim 3 aylık uykusunun içinde resmen kendini dövüyor. Moro refleksi irkilme falan diye düşündüm ama şiddet uyguluyor resmen yüzüne 🥺😂
balmom59 ifea28 kundak denedinizmi benimkide yapıyor öyle sert değil ama yüzünü çiziyor gözlerine parmaklarını sokuyor felan kundaklıyorum geceleri
elifbye Bizdede aynı sorun var bu yüzden her sabah tırnak törpülüyorum 😅 benim oğlum ne yazıkki kundak istemiyor kesinlikle