azraklknn geriye dönüp annemin babamın boşanmasının yüzünden eğitimimi bitiremedim. Astsubay olma hayalim vardı yetişemedim yaş sınırını var.
Geri barıştılar ama benim hayallerim hep yarim kaldı.
Evin tek kızı olduğum için okumadılar lise kadar devam ettim okuldan aldılar abilerimin yüzünden.
Sonra babam açık öğretime yazdırdı.
Benim hevesim çoktan kırılmıştı herkes gibi normal okumak istedim.
Bende lise bıraktım gibi meslek edindim bayan kuaföründe çocukken girdim usta oldum patronumun ellerine baka baka öğrendim usta oldum.
Ölümsüz meslek derler kuaförluge lâkin benim içimde çok ukte kalan hayallerim kaldı……
Ve boşandiklar zaman okumak istedim.
Maalesef askere giden kardeşim bide anneme ben baktığım için aldığım maaşı onlara veriyordum.
Okuldan alınma sebebim “ omun herşeyi var illerde evlenir gerek yok dediler ”