Yelda35 Şimdi kes artık öğlen uyutmayı diyen olacaktır ancak kendi istiyor. Ancak kreşe başlayınca sabahçı olacak 7:30 da okulda olacağı için 12 veya 1 gibi gelecek. Öğlen uyutmaya devam mı etmeliyim yoksa kesmeliyim. Uyku saatimiz şöyle sabah 8:30 da kalkıyor öğlen 1 de yatıyor 2 de kalkıyor akşam 10 da uyuyor
Duriskonunannesiii Yelda35 bizimki tam gün anaokuluna başlayacak öğle uykusu yokmuş ,o yüzden ben de erken uyandırıp erken uyuma sistemine geçmeye çalışıyorum , bizimki de öğlen uyumasa çılgına dönüyor ama artık yavaş yavaş de kesmeleri lazım
Annesi23 Yelda35 benim kızımda 4 yaşında hala bırakamadı öğlen uykusunu . Siz gelince uyutursunuz sorun olmaz ama benim kız öğlenci okulda uykusu geliyo ağlıyomus hatta uyumak için nasıl bıraktırcam bilmiyorum
Mcan Yelda35 valla benimde oğlum 4 yaşında benimde oğlum.oglen uyumak istiyor bi ara bırakacak sandım kendiliginden ama saati geçince 5 6 da uyuyakalıyor o yuzd3n bence kendisi bırakana kadar devam edin.yani gece uykusunda sorun olmuyorsa.siz kendi çocuğunuzu gozlemleyin daha iyi bilirsiniz banada çevremde kes diyen çok.ama çocuğun çok hareketli yorulup dinlenmek istiyor gibime geliyor
GezginPaNDa 8.30′da kalkıp öğlen 13.00′de yatıyorsa 7.30′da kalkacak Yani daha erken, öğlen uyumaya ihtiyaç duyabilir, zaten saat 13:00′a uyumaya eve yetişirsiniz
Yelda35 AnnaKurt bir de sorunum bitmez kendi uyumaya alışamadı 3 saat sürüyor kendi uyumaya çalışınca ben ne yapam be guzum
Ada28 Yelda35 neden kes denilsin ki, çocuk uymak isterse isterse 10 yaşında olsun yine uyur. Uyku da büyümek için bir ihtiyaç kesinlikle.. Kasımda 4 yaşında olucak inşallah kızım. 3 yaş gibi kendi bırakti (çok ara sıra uyur) ebemiz erken bırakmışsınız dedi mesela
Yelda35 Ada28 bir kere yazdım buraya aman Allahım bırak artık bu yaşta niye uyutuyordunlar havada uçuştu
Yelda35 AnnaKurt ölü taklidi yapayım hiç fark etmiyor konuşmaya devam hahaha ama bence kreşte yorulacak ya kendi uyuyacak
ppzeynep Yelda35 Ben tüm kreşlerde uyku saati var sanıyordum. Kızımın tam gün kreşinde öğle uykusu vardı. Bütün çocuklar aynı anda uyuyordu. Benim kızım uyumazdı gerçi o ayrı da. Uykuyu seviyorsa eve gelince uyutun. Mis gibi öğle uykusu. Çocukların çok ihtiyacı var. 4,5 yaşındaki oğlumu uyutuyorum ben hâlâ.
Mrv_cnl Yelda35 isterseniz onu okuldan sonra hemen eve getirmeyip parkta biraz oyalayıp sonra eve soksanız belki uykusu açılır evde de yine onu uyutmayacak şekilde aktivite yemek vs birlikte bişeyler yaparak oyalayarak öğlen uykusunu bıraktırabilirsiniz. Bir sonraki yıl okulda zorlanmasın diye alıştırmış olursunuz