feyzanurmete Sanırım yeni doğan aknesi diye geçiyor, çözümü nedir bilen var mı, bazen çok belirgin kızarıklık oluyor aynı yer biraz zaman geçince gidiyor.
Ruvdem feyzanurmete emerken göğsünüzdeki sıcaklıkla terliyor olabilir , mama içiyorsa yandan akan mamalar yapıyor olabilir . Çok normal bir şey . Olabildiğince terlememesine özen gösterin ve temiz kalsın kendiliğinden geçiyor zaten .
beyazzkuguu feyzanurmete ben günlük duş aldırdım ve bebek losyonu sürdük doktorumuz önermişti. Ve çok şükür geçti
erkencikus_ feyzanurmete ah ne çektim emerken terledikce de çok arttı gül suyu deneyin süt kurutuyor geriyor sürmeyin bence. Emzirirken kolunuz bile yakıyor yüzünü örtü serin.
sevilcn Şimdi yaz zaten her gün banyo yaptırın üçüncü ayda geçiyor bizim de vardı yenidoğan döneminde üç ay yedi günlüğüz geçti anneden gelen hormonların sebep olduğunu okumuştum