21 günlük bebeğim bir doktor anne sütü ile devam diyor diğeri mama takviyesi diyor iki mamayı da denedim aptalim ve hipp ikisi de kabız yaptı zaten kolik bir bebek sanki sütüm yetmiyor gibi bazen memeden ayrılmak istemiyo doktorlar bezinden diyolar ama onu anlamakda fazlasıyla zor tuvaletini yapmasını mı bekleyeceğiz önerisi olan var mı ?