Güzel anneler bebeğim tam 3.5 aylık normalde çok güzel emiyordu ama 3 gündür meme de ağlıyor emmek istemiyor 2-3 dk sorunsuz emiyor sonra ağlıyor emmek istemiyor. Acıkmıyor da anlamıyorum ☹️ ne yapmalıyım acaba sütüm fazla mı geliyor az mı geliyor, bunun sonu meme reddine gider mi korkuyorum ☹️ başına gelen var mı