zet5_1 İyi akşamlar arkadaşlar ben özel kliniğe gideceğim sigorta geçmiyor özel hastanelerdeki gibi 10 gün içinde tekrar gidersem ücret ödememe durumum oluyor mu giden var mı
zet5_1 Anneumudu hastane değil işte orası doktor kendi özel kliniğini açmış sigorta falan da geçmiyor hatta o yüzden acaba diyorum özel hastane de ki gibi kontrol süreci var mıdır