defne41_ sutunuzu sağın dolaba köyün kaynananiza ne ya yanlış ne varmış bunda can acısı çekmek kolay mı ayrıca sagmak kötü bisey değil ki sağın siz zaten zamanla düzeliyor sonra sagacak değil bebeğe yetecek Süt anca oluyor çünkü memeler terbiye oluyo bi zamandan sonra muhtemelen yeni doğum yapmış sayılırsınız elektikrkli pompa satın alın bende e bebegin markasının tekli elektikrkli Süt sagma makinasi var o kadar rahatlatıcı oldu ki em en mantıklı alışverişlerimdeb biri de oymuş