Bebeğimi emziriyorum 2 dakka emiyor uyuyor ağzımda çok süt oluyor ama emerken de süt tasiyor agzimdan ama 2,3 dakka az değil mi emmek.icin göğüslerim patlamak üzere bişey yemek içmek istemiyorum artık.bi.turlu bosaltamaei bu mememi çok fazla acı çekiyorum ve süte de üzülüyorum boşa gidiyor diye uyandriyorum uyanmiyor sancısı bnde ben çekiyorum sancısını