Happymommy1 Kızım iki yaşında kendi isteğiyle dün emziği çöpe attık beraber vedalaştı emziğiyle gündüz pek istemedi ama bugün gece uykusu baya uzadı be çok hırçınlaştı ne yapmalıyım ?
fatmaa37demir Happymommy1 bence bir kere başlamışken devam ettirin. Elbet ağlayacak ama zamanla birakir.
Happymommy1 fatmaa37demir ilk günden yoruldum resmen her istediğinde sen bırakmak istedim ve vedalaştık emziğinle diyorum emmeyi bıraktığında bile bu kadar zorlanmamıştı
fatmaa37demir Happymommy1 emzik hiç kullanmadı kızım istemedi ama bir kez başlasam mutlaka devamını getirirdim. Zaten bence zamanı da gelmiş bırakmanın. Dis yapısını etkilenmeden bırakmak en iyisi. İlerde daha bilinçli olunca bırakmak daha zor olur.