13 aydır her gün acaba bugün geçecek mi azalacak mı diye bekliyorum ama yok bitmiyor. Var mı bebeğinde gazı bitmeyen :( Götürmediğim doktor da kalmadı. Yediklerindendir sendendir dediler ama yok bi sürü besini kestik denedik yine aynıydı. Hiç bir damla şurupta fayda etmedi. 13 aydır uykumuz yok ne gece ne gündüz. Sürekli bağırsakları gaz topluyor bi dışarı çıkalım iki rüzgar görsün hemen daha çok gazı oluyor. Evde de her cam açık sürekli yerlerde oturuyo dönüyo derken öyle de gaz topluyor. Bi bebek nasıl bu kadar gaz çıkarabilir çok şaşırıyoruz. Hadi hep çıkarsa rahat neyse ama sürekli sancı çekiyor bu sebepten uyanıyor uyuyamıyor mızmızlanıyor ağlıyor sürekli..