Kızlar 11 aylık bebeğim var sezeryanla doğum yaptım 9 ay adet olmadım bebeğim 9 aylıkken adet olmaya başladım ama 3 5 gün gecikiyordu bu ay 8 gün gecikti test yapmaya korkuyorum çok afedersiniz açıkça yazmak zorunda kalacağım ama hem prezervatif kullanıyoruz ( ilişkinin başından takıyor eşim ) hemde geri çekilme yapıyor ama bir korku kapladı içimi bu kadar gecikmesi normal mi ? Yani bu korunma şekilde de hamile kalmak mümkün mü