Hanımlar selâm 3 aydir ben evden çalışırken gelen bakıcı ablamiz var haftada 2 guny geliyordu. Simdi ise dönmem lazim yarin ilk kez tek kalacaklar içim biraz buruk, çorbasını yaptm yemegini yaptım yarın yedirsin diye hazirladm sabah o uyurken çıkmam gerekiyor z ilk gün inş güzel geçer sizin deneyimleriniz nasıldı sabahtan beri anlattım ablamiz gelicek diye sagolsn bu akşam gelmiş parka çıkarıym unutmasn beni dedi çok mutlu oldu yavrum inşallah yarın da böyle güzel geçer 🙏