Esraa6topcu 1 yaşta atak var galiba. Benim kızım da 1 yaşını 1 hafta geçti. Biberonla mamayı reddediyor, ki çok düşkündü mamaya. Memeye bağlandı, gece gündüz emmek istiyor. Uykuları tam düzeldi diye seviniyordum ama malesef gece çok sık kalkıyor emmek için ve emmeden de dalmıyor. Aşırı zorlanıyorum, emzirmekten sırtım kollarım ağrıyor artık. Bir çözümü var mı bilmiyorum ama kısa sürer umarım bu süreç