mucizemm94 ben de , herkes her lafı söyleyen, bilmiş, dedikoducu, üstten bakan insanların toplum içinde sırf aman laf etmesin diye el üstünde tutulmasına sinir oluyorum. Masum, mütevazı, hoşgörülü insanların da sanki birşey bilmiyor, saf kıymetsiz, istediğimizi buna yaparız deriz gibi görülmesi. Birinci tip kişiler ola ki benle bi sorun yaşasa hiç susmam daha da abartırım cevap üstüne cevap veririm. Ve herkese anlatırım. Herkesin yanında azarlarım. Büyük burunlarının yere düşüşü çok hoşuma gider. Normalde çok sessiz ve sakinim ama bu tipler söz konusu olınca hiç korkmam gerekeni yaparım.