Kızlar merhaba, 46 günlük anneyim başımdan 2 kere mastit geçti. 2 gündür moralim bozuk hep taş gibi olan memelerim yumuşacık oldu acaba sütüm mü kesiliyor yoksa bu şekilde mi olması gerekiyor. Bebeğim emiyor ve ağlamıyor 6-7 tane bez değiştirmişimdir hepsinde çiş ve kaka vardı. Yardımcı olursanız sevinirim 😔