Minnokkunannesi Az değil bence. Bebeğiniz zaten çok kilolu doğmamış. Benim bebeğim 3.800 doğdu ve ilk ay enfeksiyonu nedeniyle hiç kilo almadı. 3 aylık iken 5.550 idi. Evet kilo alımı azdı tabi ama doktorumuz sıkıntılı bir durum olmadığını söyledi. Hala daha çok kilo almaz aydan aya, çoğunlukla boyu uzuyor. Eskiden takıyordum kafaya ama artık sağlıklı mı ona bakıyorum açıkçası.