Kızlar bebişim 10 bucuk aylık doğduğundan beri bi gaz problemi var hala devam ediyor mamayı şuan sadece 2 kere veriyorum gece içip uyuyo ama gündüz ne zaman versem mamayı olduğu gibi çıkartıyor ek gıdada çorba vs onları kusmuyor sizce alerjisimi var mamayı kesmelimiyim alerji maması verdim ondada aynısı oldu