fero çok şükür benim basıma gelmedi eltimin oğlunun basına geldi doktorunuzu iyice dinleyin hiç korkmayın sut oğlum oluyor ayni zamanda buradaydı zatürre olduğunda bi gece hastanede yattı onun çok ilerlemişti belki sizinkinden daha çok iğne bile yedi ama bilmiyorduk grip sandık biz bilseydik bu işlemleri yapardık iğnelik hastanede yatmalik olmazdı snr eve geldiğinde hava verdi doktor ilaçlarınızı düzenli kullanin dedi bi haftaya iyileşti şimdi sizin çocuğu bilmiyorum ne derecede ama inanin eltimin oğlunun ileriydi iğne felan verdi ama çok şükür gecti önemli olan sizin şakın olmanız düzenli bi şekilde ilaçlarını kullanmanız he ek olarak ıhlamur da verin Boğaz’larını rahatlatir