Selam taze analar ve fiilen ana olma yolunda ilerleyen sevgili anne adayları🥰
Sizlere 2 saatte suni sancısız nasıl dogurdugumu anlatacağım ki ben bile şok oldum…
Geçen hafta perşembe günü 4 cm açıklık ile eve döndüm diye post açmıştım hatırlarsınız..sonra pazar günü başka bı doktora muayene oldum 1 hafta daha bekler suni sancı vermeyelim açıklık 3-4 cm kadar demişti.. daha doğmaz demişti ki ben o doktora güvenip eve geldim.. hastaneden çıktıktan sonra anneme geldik eşimle 2 kızım daha var onlara ablam bakıyordu yedik içtik vs.. akşam oldu küçük kızım uyudu.. büyük kızım da eve gelmek istemedi ben ananemde kalcam dedi annem de bize siz gidin kızlar kalsın ben bakarım dedi boşuna uyandirmayalim küçüğü dedi.. eşim de tamam dedi ki hiç huyu değildir aklı kalır…neyse biz gece eşimle eve geldik.. biraz oturduk falan sonra fırsat bu fırsat doktorun da dogurmazsin demesine güvenerek birliktelik yaşadık ki artık son haftalar diye eşim yaklasmiyordu bana.. neyse duş aldık uyuduk.
Hikaye burda başlıyor tam olarak 🥺
Gece 3 de şiddetli bı sancıyla uyandım ben.. evin içinde gezindim biraz tuvalete falan gittim ama ağrı geçmedi tam tersine siddetlenmeye başladı yok dedim doktor dogurmazsin desi dedim kendi kendime eşimi de uyandirmadim o yüzden.. saat 3 den 4 e kadar 1 saat ağrı çektim baya
bildiğiniz doğum sancısı yani 5 dk da bir şiddetli bı şekilde ağrı giriyodu.. ben yine eşimi uyandirmadim ama nefes alamıyorum ağrıdan..sonra eşim kendi kendine uyandı.. yanıma geldi noldu dedi ağrım var çok kötü dedim ilk bı ciddiye almadı gibi oldu ama ağrılar 5 dk da bir girdiği için ben artık ağlamaklı bı hal almaya başlamıştım ki kalk hemen hazırlan gidelim acile dedi… hemen hazırlandım ama artık sancidan ağlıyorum eşim valizi aldı falan evden apar topar çıktık ki ben apartmanın içinde giren sancıyi ağlaya ağlaya geçsin diye bekliyodum eşim ben valizi arabaya koyup geliyorum acele atme sakin ol dedivalizi koydu geldi… Sonra ben arabaya bindim… Yola çıktık hastaneye gidene kadar 4 kez sancı girdi hafiften başlıyor ve dayanilmayacak bir hal alıyordu şiddeti…
Hastaneye acilden girdik eşim koşa koşa tekerlekli sandalye ile beni kadın doğum acile götürdü.. ebe görür görmez tanıdı beni sen sabah gelen değil misin diye.. evet benim dedim.. noldu dedi sancım var çok kötü doguruyorum galiba dedim yok kız doktor doğmaz dedi ya dedi tam o sıra ağrı girdi ben kaldım olduğum yerde.. hadi altını çıkart yap bakayım dedi cikattim sedyeye uzandım eşim de o sıra hastaneye geldiğimizde giriş yapmamistik onu yaptirmaya gitti.. ebe beni muayene etti sakın ıkıma dedi 8 cm açıklık dedi yattigim sedyeyle bir beni dogumhaneye çıkarttılar eşim noldu diye soruyor ebe doğum başlamış doğuma gidiyor dedi beni doğum odasına aldılar ebe çatala çık hemen sakın ıkınma dedi.. çatala çıktım alttan baktı tam açıklık dedi suyumu patlattı iğne yapıyorum dedi iğne yaptı kesti ve bana ıkınma gelince ıkın dedi toplan 2 kere ıkınmamla bebeme kavusmam bir oldu 🥰😍 3 de başlayan sancimla 4 e kadar evde durdum sonra evden 4.15 de çıktık 4.30 da hastanedeydik ve ben 4.45 de doğurdum 🥹🥹 her şey o kadar hızlı gelişti ki anlatamam eşimin eli ayağına dolandı resmen hiç beklemiyorduk… Şimdi oğlum yanımda Allah’a şükür herşey geçti gitti dikisim var sadece o biraz ağrı yapıyor başka bı sıkıntım yok Allah’a şükür… Rabbim herkesi evladına sağ saglim kavuştursun inşallah♥️🌸🥹