ilk doğduğunda bizim de üçgen tırnak gibi birşeydi🙄 iltihaba yakın kızarıklıkla birlikte şiş gibi duruyordu iki ayak baş parmağı da .sağlık ocağında göstermiştik.tırnak kendini tamamlayana kadar olabilir demişti.ucu dışarı fırlayana kadar yavaş yavaş kayboluyor sonra.