Bebeğim 40 günlükken gaz sancısı başladı, baş edemeyip damla aldım bence hiç işe yaramadı. Beslenmeme dikkat ediyordum sancı yaşamıyordık ama o ara annem salatalara kara lahana katıyormuş ben de fark etmeden yiyormuşum🙄 kara lahanayı bıraktım, 1 hafta sonra sancı da bitti damlaya ihtiyaç da… 4 ay soğan sarmısak, turşu, soğuk şeyler yemedim. Bulgur, fasülye, nohut gibi şeyleri az yedim ve bolca kimyonda bekletip yedim. Günlük rezene, kimyon karıştırıp çayını içtim. 4. Aydan sonra zaten bebek kendi çıkarıyor gaz olayı bitiyor. Bi de gündüzleri varsa piyanolu oyun halısına koymak ya da ayaklarına ses çıkaran oyuncak takıp kendi çırpınmasını sağlarsanız bi nebze olsun rahatlar. Çok geçmiş olsun