Bugün 3 yaşındaki çocuğum için 2 farklı göz doktoruna gittik. İlki (Antalya eğitim araştırma) gözünde alerjiye bağlı hasar oluşmuş güneş gözlüğü ve şapkasız dışarı çıkmasın dedi. Diğeri (dünyagöz) hasar falan yok alerjiden olmuş zaten çocuklarda sık sık gördüğümüz bi şey dedi. Şapka ve gözlük önemli dedi. Gözlük markasını iki doktora da sordum fark etmez markası dedi. Acil güneş gözlüğü almam lazım ama nasıl markası fark etmez 50 liralık da iş görüyor mu yani 🤣 kaliteli bi gözlük markası önerisi olan varsa söyleyebilir mi aranızda optisyen falan varsa 😅😅