yavrupandaannesi Melihaa06 süt akışınız fazla olabilir bebekte fazla çektiği için daha erken doyuyordur. Bende hiperlaltasyon vardı bebeğim dakikada 20 ve içiyordu emzirme danışmanımız ölçüm yapmıştı mesela doyuyor demişti . Sizinde öyle olabilir .
merveelaa Melihaa06 bebekler yoruluyorda oda olabilir. Benimki de öyleydi iki saati geçmeden tekrar emziriyordum zaten bebeklerin mide kapasiteleri çok küçük:))