Kızlar bebeğim emeklemek için iki eli ve dizlerinin üstünde duruyor ama henüz adım atmıyor daha ilk asamalari ileri geri kendini sallıyor. O sırada kalça kısmına doğru omurgasi hafif eğimli böyle kambur gibi. Ama biz öyle egilsek düz oluyor. Bebek diye onlarda normal mi acaba kafama takıldı. Bilen var mi