Kızlar selam emziren bir anneyim bebeğim henüz 26 günlük ve 5 gündür ishalim asla da geçmiyor ve emzirdiğim için de bebeğime geçiyor o da benimle aynı sancıları çekiyor bu sebepten dolayı duramıyor uyuyamıyor ishal ilacı kullanıyorum ama başka çözümleriniz var mı acaba