Kızlar folik asit değeri düşük olup gebe kalan var mı herhangi bir sorun yaşadınız mı ? 1 ay önce başladım kullanmaya ama 3.89 idi değerim normalde en az 4.6 olması gerekiyormuş gebelik için denemek istiyorum ama düşük olup hamile kalan var mı merak ediyorum