humanur09 Merhabalar, bu konu beni çok etkilediği için postlarını yanıtlamadan geçmek istemiyorum, 4. Ay aşısında kapanmak üzere dendi bize de, beyin cerrahına götürmemiz gerektiğini söylediler, belirli risklerin olduğunu, erken kapanması durumunda neler olabileceğini anlattılar biz bir panik olduk tabi sizin gibi, sonra iyi bir beyin cerrahı bulduk götürdük oğlumu zaman kaybetmeden.Kapıdan içeriye girdik, neyimiz olduğunu sordu ön fontanel erken kapanması dedik, oğlumu aldı kucağına biraz oynadı, sedyeye yatırdı hareketlerini inceledi, gülümsetti, eliyle ayağa kaldırdı hiçbir şey yok çocukta dedi, o an sanki tekrar nefes aldım, tabii yine düzenli olarak baş ölçümü yaptırdık ancak bir sorun çıkmadı umarım sizinki de böyle bir şeydir, kaygınızı anlıyorum çünkü aynı şeyleri yaşadım ancak böyle tedbir amaçlı da yönlendirme yapabiliyor doktorlar, en kısa sürede iyi bir uzmana gösterin derim.🫠