evremilne Testi bugün 17.30 ve 19.30da yaptım. Pozitif mi acaba. Yoksa yumurtlama olduğunu anlamak için iyice koyulaşması mı gerekiyor
Niloyailetospik evremilne yumurtlama günün canım degerlendir bugünü yarını bende ovulasyon testi ilk denemede hamilr kaldım
evremilne elbu Yumurtlamanın olduğu zamanı gösteriyor, hamile kalmak için uygun dönem. Ben böyle biliyorum :)
atlasmommm Evet canım pozitif bugün değerlendir yarını bekleme sakın en büyük hatayı ertesi gün değerlendirenler yapıyor kaçıyor yumurtlama
evremilne atlasmommm Ben de ertesi gün bekleniyor diye hep bekliyorum. Silinince ilişkiye gir diyenler oldu
atlasmommm evremilne sakın yoksa 1 ay daha beklersin 😂😂 ben o hatayı 8 ay yaptım maalesef 9. Ay pozitifken değerlendirdim tuttu
evremilne atlasmommm Öyle mi, teşekkür ederim. Peki kızınız mı oldu oğlunuz mu? Bununla ilgili de bir sürü yazı var cinsiyeti belirliyor diye