Biz geçen hafta pazartesi günü başladik ama öncesinde konuşuyordum wcye gittiğimi ne yaptığımı anlatıyordum sonra bir hafta boyunca bir kaç kez kaçırdı alışkın olmadığı için ama sabırla ve istikrarlı bir şekilde devam ettik gece için aynı şekilde hiç zorlama olmamasına rağmen kalkıp beni uyandırdı çişim geldi dedi ve tuvalete gittik geldik bezi geçen pzt bıraktık bu hafta okula başladı kaka çiş gelince söylüyor yapıyor tuvalette ilk bir kaç gün kaçırma oldu ama sonrasında düzeldi çok büyük olumsuz tepki vermeyin olabilir annecim alışacaksın ilk günler zorlanabilirsin merak etme başaracaksın gibi, ben tuvalet adaptörü aldım tavşanlı kendi lazımlığına oyuncağınj koydum o görmeden su koydum içine aa bak köpeğin de çişini yapmış alkışladık döktük sifonu çektik oyunla iletişimle ara ara kitap okuyarak ama asla çişin geldi mi çiş çiş çiş diye diretmeden sadece sinyalleri gözlemleyerek