Kızlar bebeğim iki aylık iyi bi gece uykusu var ama uykuya çok erken geçtiği için güne 3 te 4 te başlıyoruz. 6 da uyuyor hergün 12 de ve 3 te kalkıyor. Ben bu uyku saatini kaydırmak istiyorum ama saat 6 ya gelirken aşırı ağlıyor uyumak için , oyalayamıyorum yani. Ne yapmalıyım çok küçük diye mi böyle acaba , büyüdükçe normal bi saate çeker mi kendini.