iyiki Henüz tüm kan sonuçlarımız çıkmamış ama e nabız dan baktım TOTAL İGE diye bir değer çok yüksek çıkmış 120 çıkmış. Birde kansızlık var doğduğundan beri kanszlk var ne yapabilirim ,😔
[silindi] iyiki benim kiziminki 3 aylıkken 239 çıktı 8.ayda 153 e düştü Oğlum 4 yaşında ihmalkar doktorlar yuzunden 3222 gibi bı değerle öğrendik neye alerjisi olduğu haftaya pazartesi belli olcak 😔
[silindi] iyiki kansızlık çok asiriysa doktor ilaç tavsiye eder eğer çok değilse newwit bestiron kullanabilirsin biz öyle yükselttik iki cocugumunkinide
bebegimiopmelutfen canım seni sonuçlara baktığında en iyi alerji doktoru yönlendirebilir. bizim total ige değerimiz 600 e yakın. oğlum 15 aylık hala hiç düşmedi alerjisi olan besinlere dikkat ediyoruz genel olarak.
iyiki bebegimiopmelutfen öyle mi doktora göstereceğim diğer sonuçların çıkmasını bekliyoruz. Peki oglunuzun nelere alerjisi var çok geçmiş olsun kansızlık ta var mı oğlunuz da
Elfdrms [silindi] bizim doktorumuz iki yaşından önce ısrarla net sonuç vermez diyor . Yine de yaptırmak istedim maalesef alerji testi 20 bin gibi korkunç bir fiyata yapılıyormuş . Alerji surubuyla baskilayalim bir süre dedi bakalım .
iyiki esmermomm hem cildinde nokta nokta kırmızı şeyler çıkıyor hemde. Bağırsakları sürekli sesler çıkarır ishal her yediğini dışarı atyor kan da vardı. Zayıf gelişmiyor ve hep huzursuz ağlıyor sürekli.alerji bizde böyle herkeste farklı.
[silindi] iyiki tesekkur ederim sizede geçmiş olsun. Süt yumurtaya çıktı şuan 1 yaşındayız açıyoruz yavaş yavaş
[silindi] Elfdrms evet o testi biliyorum moleküler test tamamen ticari amaçlı bir test olduğunu düşünüyorum bizede 18 fiyat verdiler de normal şehir hastanelerinde kan ve deri testi sonuç veriyo hadi onlarda vermedi diyelim 48 saat sırtta duran bı bantla yama testi yapiyorlar Ozellerin hepsi bu teste yonlendiriyo malesef resmen soygunculuk
Elfdrms Eğitim ve araştırma hastanesinde bir kez yaptırdım hiçbir şey çıkmamıştı sonradan öğrendim ki maalesef alerji şurubu kullandigim için test sonucunun da yanlış çıkmasına neden olmuş test yaptırmadan 10 gün önceye kadar ilaç verilmemesi gerekiyormus