kirpapatyasi19 şeker verecek misiniz sütten de ziyade şeker ciddi oranda zarar veriyor yetişkine bile . süt özellikle 2 yaşına kadar bebek bagirsagina uygun dgl .bağırsak florasını bozuyor .inek sütü başlı başına kazein içeriyor illa sütlaç verecekseniz hindistan cevizi sütü veya badem sütü alıp evde yine yapabilirsiniz yaptıktan sonra ılık olduktan sonra içine bir miktar bal ekleyebilirsiniz şeker yerine .hem sağlıklı hem besleyici olacaktır.