Oğlum 2 gündür ishal su gibi değil ama yinede İshak denecek kıvamda çıkarıyor bugün sağlık ocağına götürdüğümde sulardan olduğunu söyledi doktorumuz suyunu kaynatıp iciriyorum doğduğundan beri ama engel olamamış bu durum ona her neyse ishaline ne yapabilirim nasıl hafifletebilirim sabahtan bu yana 6 bez değiştirmişizdir hemen hemen muz yoğurt cico bebe falan veriyorum sabahtan beri belki toparlar diye ama halen aynı