ikiKudurukAnnesi benim kızım bir dönem artı yaz okuluna gitti.halen yaz okulu devam ediyor.inan çoğu anaokulundan bin kat daha iyi.daha bugün kızım bana namazin vakitlerini farzları sünnetleri anlatıyordu.hergun bişey öğreniyor gelip anlatıyor.misal şöyle yapiyolar hergun bir saat Kur’an dersi,kızım şuan cüz sürüyor kuranı öğrendi, etkinlik boyama yapıştırma vs,yarım saat yemek molası, ezber ,matematik,oyun molası vs bu şekilde. Üç buçuk dört saat sürüyor ortama.sinema günü yapiyolar,piknik günü,namaz günü yada işte aşure haftası ona benzer bişey,Çanakkale zaferi de onla ilgili etkinlik.aklima gelmeyen bir sürü şey.kizim kursu çok seviyor ,öğretmenlerini çok seviyor. Geçen yıl bende beraber gittim bizimki tatil oldu kızım yaz okuluna devam etti.diyanetin kursu güvenilir bizimki,her ay aidat veriyoruz. Bu yılda kızım okula gidicek inşallah…kesinlikle gonder dört yaşında alsalardi ben gönderirdim ama burda beş yaşında aldılar dört yasindakiler küçük ve tuvalete tek gidemez diye.