ikiKudurukAnnesi bir öğrencim gitmişti bundan 2 sene önce. Sonra bana geldiğinde kalem tutmayı bile bilmiyordu. Çocuk okulda süt dökmüş, kızmışlar. O yüzden öğrenmeyi reddetmiş. Annesi böyle bahsetti bize. Ama sınıfta durum çok daha vahimdi. Sürekli gözleri dalıyor ve epilepsi nöbeti geçiriyordu. Gönderecekseniz de gerçekten güvendiğiniz bir yer olsun derim