Kendimi bildim bileli demir eksikliği yaşıyorum. Arada ilaç kullandim fakat aşırı bir şişkinlik yapıyor,wcye falan da gitmek işkence gibi geliyor kullananlar bilir. Uzun süredir baş dönmesi,halsizlik,sinir vardi bugün dahiliyeye gittim demirim 4 çıkmış. Muhtemelen yarin ilac verecek ama kullanmak istemiyorum,ilacsiz demir nasil yükselir bilen var mi?