Arkadaşlar sezaryandan sonra cok fazla göbegim kaldı normalde zayıf biriyim hamileyken de kilo almadım 8 kg aldım ve oglum 4.270 gram dogdu suan 2 yıl olucak dogum yapalı halaa karnım var ve sanki rahmim toparlanmadı gibi yani karnım diğer dogum yapan annelerden daha fazla gibi geliyor hayır işin tuhaf emzirdim de mama falan vermedim hala toparlanamadı karnım bana neden olabilir bu durumu yaşayan varmı aramızda acaba ?