birmeleginannesi45
Öncelikle Allahım bebeğinize şafi ismiyle şifasını bersin inşallahhh bir an önce atlatırsınız bu süreci.
Sorunuza gelecek olursak bir bilgim yok.
Ama doktorlar değerleri normal seviyeye gelmeden taburcu etmezler zaten. Bir daha hastaneye gidişinizde doktorunuza sorun bence en güzel açıklamayı o yapar size