theyikik Kızlar kışın alıyordum evde muzun elmanın yanında 2-3 güne olgunlaşıyordu. Şimdi alıyorum anlamadım havadan mıdır , yoksa mevsimi mi değil cinsi mi farklı bi türlü olgunlaşmıyor. Hatta yumuşamadan içi kararıyor.
Madamehappyyyyy theyikik Yiyeceklerini dışarı koyuyorum yemeden 2 gün önce dışarıda oluyor diğerleri dolapta ama tabi ki seçmesi ve nereden geldiği de önemli Peru en iyisi ❤️tadı bile farklı yağlı.
theyikik Ashellinko valla deniyorum muzla elmayla pirinçle unla ama yok yani olgunlaşmadan çürüyor anlamadım ki bende
theyikik erkencikus_ manavdan mı alıyorsunuz yoksa marketlerden mi. Cinsi mi değişik acaba benim aldklarımın
theyikik ArvenMom olgunlaşmışa pek denk gelmiyorum ya , genelde sert oluyorlar. Zaten kışın güzel olgunlaşıyordu da şimdi nedense olmuyor
K_melike theyikik bende de durum aynı kuşun 2 3 güne olgunlaşıyor 3 gün oldu elmaların yanında olgunlaşmadı ve içi çürüyüp sararıyor