Sinemyiss öncelikle bebiş emebildiği kadar emsin. O emdikten sonra dağılmıyor geçmiyorsa sertlik, duşta sıcak suyu göğsüne tutarken bir yandan masaj yap ki yumuşasın. Bana annem tarakla tara göğsünü biz öyle yapardık derdi, bir nevi masaj yani o da. Yani tarağı dipten göğüs ucuna doğru çekiyorsun tarar gibi, süt kanalları hareketlenmiş oluyor. Fırça taraklar değil de oluyor ya düz taraklar onunla. Ben ütü ile havluyu ısıtıp göğsüme kapatırdım soğuyana kadar, sonra da elektrikli pompayla sağardım. Bi de ters emzirme yapardım, Google sorarsan gösterir nasıl olduğunu🙂 ters emzirme de işe yarardı. İlerlemeden çaresine bak ki Allah korusun mastit olmayasın 😌