4 yaş kızım kardeşini çok seviyor ama bir yandan asabiliği arttı, eski neşesi azaldı, içine kapandı gibi. Çok asabi oluyor genel olarak. Kardeşiyle ilgili olumsuz bir davranışı ve söylemi olmadı ancak. Bu durum kardeşle mi ilgilidir ne yapmam gerekir tecrübeli anneler bakabilir mi