merhaba kızlar. kısa anlatacağım. yeğenim 5 yaşında bugun kan tahlilleri falan çıktı doktor 2 sene gelişim geriliği var dedi. farklı bölüme yönlendirdi hormonlarına bakılacak. nasıl bir tedavi uyguluyorlar bu durumu yaşayan var mi? 15.700 kilo ve 99 cm boyu. kemik gelişimine bakılacak biraz tedirgin olduk