dilaramazhar Gögüs ucumun yanında sivilce cıktı ama sivilce givi değil içi dolu süt gibi kızlar bebegım emerken oraya degdınde canım acıyo ne o. Arastırdım hiçbir bulguya varamadım yasayan varmı
hanimefendii dilaramazhar benim de var doktor yağ bezesi dedi. Yine de bi kadın dopum ya da genel cerrah ya da cildiyeye sorabilirsin için rahat eder
ayan95 dilaramazhar 1 hafta öncede benim çıktı bebeğim emerken öyle canım acıdı ki sormayın yağ bezesi gibiydi sıkmaya çalıştım birşey çıkmadı sivilce büyük ihtimal kendi kendine geçti çok şükür 3-4 güne